REGULAMENT JAIL:

Echipa de paznici este formată din membrii National Guard de Rank 1.
În zona cu celulele au voie numai membrii Departamentelor și prizonierii.
Nu se vor lăsa civilii fără wanted să meargă în zona celulelor.
Se consideră Teren Guvernamental partea Jailului cu celulele, adică în momentul în care treci de a doua poartă ești cosiderat ca și deținut și primești wanted cu motiv "Teren Guvernamental", fără somație, urmat de arest.
Aveți voie să arestați suspecții care vin singuri și se predau indiferent de wantedul pe care îl au, cu condiția să îi verificați [/mdc]-ul (pe "i"-ul de unde se dă clear) dacă are drept de predare, iar apoi să întrebați pe [/d] dacă suspectul nu este la cineva.
Dacă la Jail este un PD/FBI/National Guard și vine un suspect de orice wanted, membrul National Guard are prioritatea să-l aresteze. Dacă la Jail nu se află nici un membruNational Guard (la arrest, celule sau în Yard), atunci PD/FBI are dreptul de a aresta orice wanted se află în interiorul Jailului.
Nu aveți voie să stați AFK (Esc) în Jail (în nicio încăpere din cadrul Jail-ului) sau în Yard, în caz contrar primiți un Avertisment Verbal. Dacă doriți să luați o pauză de 5-10 minute ieșiți din Jail, sau puteți sta în camera principală, dar maxim 1 minut. Membri de Rank 4+ au voie să stea AFK în camera principală mai mult de 1 minut.
Scoaterea unui prizonier din celula se face prin a-i cere acestuia să folosească animația [/handsup], urmând să fie încătușat [/cuff], și doar apoi se va deschide celula acestuia. Să vă asigurați că iese doar prizonierul dorit din celula și nu toți. După scoaterea prizonierului din celula nu uitați să închideți celula.
În cazul în care sunt scoși mai mulți prizonieri din celule și nu le mai puteți face față aveți dreptul să folosiți armele asupra lor (mare atenție la această regulă, folosiți armele numai în situații grave).
Aveți voie să folosiți [/tazer] în limita bunului simț. În caz că nu reușiți să prindeți deținutul pentru a-i acorda punish, în situații extreme când sunteți atacat de unul sau mai mulți prizioneri și în caz că se folosește de anumite buguri pentru a-și ascunde numele și ID-ul. Pentru a evita situațiile neplăcute când se crează bug, așteptați 8 secunde înainte de a folosii comanda [/punish] pe un deținut care a primit [/tazer].
Eliberarea unui prizonier din celulă se va face numai cu motiv întemeiat.
Nu eliberați deținuții fără motiv. Motive pentru eliberare deținuților din celulă :
- Când acesta are un vizitator;
- Când acesta are lawyer;
- Când acesta dorește să bea ceva de la bar;
- Transfer în altă celulă (Doar dacă membrul National Guard, consideră că este necesar).

Regulament pentru deținuți :
Trebuie să ascultați de gardieni.
Nu aveti voie sa ramaneti in afara celulelor cand acestea se inchid,primiti [/punish] 300 secunde.
Nu aveți voie să faceți spam, rugând un gardian să vă scoată din celulă indiferent de motiv, în felul acesta pierdeți șansa de a vă scoate.
Nu aveți voie să dați cu pumnii în gratii, să vă bateți colegul de celulă sau gardienii, primiți [/punish] 300 secunde.
Nu aveți voie să treceți de poarta 1 (gate 1) în timpul pauzei de 10 minute, primiți [/punish] 300 secunde.
Nu aveți voie să vă folosiți de orice fel de buguri care vă avantajează din interiorul sau curtea jailului, primiți [/punish] 300 de secunde.
Nu aveți voie să coborâți prin tunel jos în bază, cine este prins riscă [/punish] 300 secunde.
Nu aveți voie să folosiți animuri obscene.

Regulament General:
Membrii National Guard au obligaţia de a afişa un comportament cât mai civilizat în relaţiile cu ceilalţi jucători. Jignirile uşoare nu se sancţionează, cât timp nu se face abuz de ele, mai ales în locurile publice. Insultele grave, limbajul vulgar sau ameninţările se sancţionează cu demitere. Înjurăturile între colegi ori pe chat-urile Departamentelor ([/r] sau [/d]) sunt sancţionate cu demitere.
Membrii National Guard nu au voie să folosească comanda [/frisk] decât în jail. Folosirea acestei comenzi înafara jail-ului sau în mod abuziv se sancționează cu Avertisment verbal la prima abatere, apoi Faction Warn.
Ședințele se vor ţine doar la nevoie, ele fiind anunţate pe forum, în topicul Anunturi Importante, şi în game prin [/fmotd].
Antrenamentul general va avea loc Sambata din 2 in 2 saptamani la ora 20:00.
Cine se prezintă la antrenament fără licențele corespunzătoare (weapons şi flying) este considerat absent.
În caz că nu puteți ajunge la o ședință/antrenament vă puteți învoii în topicul National Guard - Învoiri Antrenamente sau National Guard - Învoiri Ședință.
Dacă ai întârziat la o ședință/antrenament, trebuie să vii în liniște la HQ. Dacă antrenamentul începe la ora 21:00, puteți întârzia 5 minute fără a fi sancționați, dacă veniți în intervalul 21:05 - 21:20 veți fi trecut la membrii întârziați (Avertisment Verbal), după 21:20 sunteți trecuți absenți (Faction Warn). Dacă ședința începe la ora 20:00, puteți întârzia 10 minute fără a fi sancționați, dacă veniți în intervalul 20:10 - 20:30 sunteți trecuți la absenți (Faction Warn).
Dintre cele 2 sesiuni lunare de antrenament aveţi dreptul să vă învoiţi de la maxim un antrenament pe lună.
Cererea sau bătutul apropo de Rank Up sau FW Clear se sancționează cu Faction Warn.
Membrii Departamentelor nu vor putea pleca din facțiune dacă încă există plângeri la adresa lor.
Când X găsește un suspect la Jail, întreabă pe [/d]: [numele suspectului] este la cineva?. Dacă Y spune "Da", atunci X trebuie să-i predea suspectul lui Y.
De acum PD, FBI si National Guard trebuie să foloseasca [/duty] în Armoury sau în casă pentru a putea folosi orice comandă specifică poliţiei (incluzând mersul cu mașinile poliției, armura la [/heal]) și exceptând ([/gov]
Aveti voie orice job legal in afara de Lawyer.
Pentru runner, rob, abuz de esc on wanted, complice, rapire (si nu se renunta la /tie) sau abuz de /q on wanted suspectul nu are dreptul sa se predea.